GameGrin Gaming Forums
Home LANs Forums Reviews Previews

Go Back   GameGrin Gaming Forums > Members List

JK Ferret has a reputation beyond reputeJK Ferret has a reputation beyond reputeJK Ferret has a reputation beyond reputeJK Ferret has a reputation beyond reputeJK Ferret has a reputation beyond reputeJK Ferret has a reputation beyond reputeJK Ferret has a reputation beyond reputeJK Ferret has a reputation beyond reputeJK Ferret has a reputation beyond reputeJK Ferret has a reputation beyond reputeJK Ferret has a reputation beyond repute

JK Ferret JK Ferret is offline


Human Grunt

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 21 to 40 of 66
  1. Angelfromabove
    30-04-2009 02:40 AM
    Angelfromabove
    hmm yeah, i would ring them tommorrow (im sure ebuyer has a phone number) If you check back through your order history you will have a purchase ref no. They will expect you to pay postage but it shouldnt be too expensive.
  2. Angelfromabove
    30-04-2009 02:30 AM
    Angelfromabove
    Yeah get it send back. Itg dont matter where you got it from, its a manufactures warrenty. As long as you can proove it was bought (not from knock off nigel and his dodgy white van) they will fix it.

    Thats awesome, go you!! Your taking this achievement whoring very seriously arnt you!
    Well if i ever get to expert level (PAH! As if ROFL) Ill train it to Bristol lol!
  3. Angelfromabove
    30-04-2009 02:15 AM
    Angelfromabove
    Ooooooh i see!!!

    God damn im dumb And people trust me to look after their loved ones, scary really isnt it!!
    Eeek that dont sound too good. Im guessing your not or warrenty or anything then?
  4. Angelfromabove
    30-04-2009 02:01 AM
    Angelfromabove
    Afflicted with repitition?? you know not to use complicated sentances with me!
    Yeah im all good ta, been and had my hair done today lol so im happy got a couple more games too! yay!

    So whats actually wrong with your laptop then?
  5. Angelfromabove
    30-04-2009 01:51 AM
    Angelfromabove
    hey hey,

    Nah not really had a chance to go on today, been busy busy busy.
    You alright then?
  6. Dead Alive
    20-04-2009 12:16 AM
    Dead Alive
    I'm gonna play it right now. Which means I'm off...

    A whole piece on To Zanarkand, Someday the dream will end AND the ending theme.
  7. Dead Alive
    20-04-2009 12:11 AM
    Dead Alive
    Ah yeah I remember. It was just the music in general wasn't it? no specific games/pieces?
  8. Dead Alive
    20-04-2009 12:05 AM
    Dead Alive
    Alreet man. Finally got the FF7 & 8 char bio's done. Yeah yeah, it's taken a while, but I've been busy with college stuff n' such.

    I got there eventually. Anyways, if you catch me on MSN tomorrow at any point, remind me and I'll send them to you, you can give 'em a look if you want.

    And also, anything else I was to do? It's been so long since we spoke about it proper, I've forgotten.
  9. Angelfromabove
    14-04-2009 04:14 PM
    Angelfromabove
    god dammit you sigged me!!

    you win at out of context quotes!!!
  10. Angelfromabove
    26-03-2009 03:16 PM
    Angelfromabove
    Woohoo i win at something?!
  11. Angelfromabove
    24-03-2009 08:53 AM
    Angelfromabove
    muhahaha!
    its my way of slowly taking over the forum!

    Nah im up uber early as Pring (my other half) is ill today so i been awake since half 6 trying to wake him up for work then he says hes not going but cn i wake him at quarter past 8 to ring his boss!
    Never mind the fact that ive got to do an all nighter tonight in preperatio for night shifts wed and thurs!

    /rant over!
  12. SamCrossMan
    23-03-2009 07:46 PM
    SamCrossMan
    Since shotgun wielding inbreds roamed the fields
  13. FoxyStoat
    18-03-2009 11:17 PM
    FoxyStoat
    oohhh certainly, I will install a trial version of fraps tonight and get that sorted for you as soon as I can.

    Anything in particular you want as well as interface; spells? Perhaps a boss fight, pvp battlegrounds etc?
  14. FoxyStoat
    18-03-2009 06:54 PM
    FoxyStoat
    This link takes you to the WoW video page

    If you scroll down to the one of "World of Warcraft Cinematic Trailer" towards the very end of the page I believe its the video that you asked me for The original opening to the vanilla WoW, if its no good just shout and I will find what you seek
  15. Angelfromabove
    11-03-2009 09:49 PM
    Angelfromabove
    I see you made it to the top 10 xbox stats! welldone!

    Im not 38th lol!
  16. Angelfromabove
    02-03-2009 05:59 PM
    Angelfromabove
    Ill be online a bit later, just cooking a roast at the moment
  17. Angelfromabove
    02-03-2009 05:33 PM
    Angelfromabove
    Yes Please
  18. Angelfromabove
    24-02-2009 10:25 AM
    Angelfromabove
    Yeah im liking it so far, my only issue is the huge amount of info they chuck at you to begin with and i really dont like the connect system. Maybe coz im not used to it though
  19. Dead Alive
    14-02-2009 11:17 AM
    Dead Alive
    Hey man, cool, I'll get started on it today, bloody college work keeping em busy *grumbles...*

    I highly doubt there's a chance of it for this one mate. But as you said before (somewhere), I can save now, 'cos I know the price of travel is feckin stupid high for someone as skint as me, and it'll be all good for the next one.
  20. Angelfromabove
    14-02-2009 10:41 AM
    Angelfromabove
    Yeah ive finished it now, gonna see if i can get all good now.
    Wont be online now tho till tommorrow, meeting up with my brother today who i aint seen in a year lol

About Me

  • About JK Ferret
    Location
    In the Village
    Interests
    Gamez, Musicks, Werewolf!
    Occupation
    Procrastinator
  • Game Related
    Game Related
    Consoles
    Xbox360, PS2, Gameboy / GameBoy Colour
    Favourite Games
    -Final Fantasy!
    -Any game involving music as a main theme
    -Partial to various fantasy-RPGs too
    -Werewolf (not a video game, but awesome nonetheless!)
    Xbox Live GamerTag
    JK Ferret
  • Signature
    Quote:
    Originally Posted by Platinum View Post
    shaking more than Micheal J Fox sat on a washing machine.

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 22-08-2017 02:05 PM
  • Join Date: 09-07-2008
  • Referrals: 4

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 19

All times are GMT +1. The time now is 04:06 PM.


More on gaming

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
© 2016 GameOn Networking Ltd, T/A GameGrin