GameGrin Gaming Forums
Home LANs Forums Reviews Previews

Go Back   GameGrin Gaming Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 425
Search took 0.24 seconds.
Search: Posts Made By: Cr@zY^
Forum: GameOn LANS - General GO LAN Chat 28-09-2008, 06:11 PM
Replies: 12
Views: 1,332
Posted By Cr@zY^
Re: LAN #76

blame beanz :)
Forum: GameOn LANS - General GO LAN Chat 28-09-2008, 06:04 PM
Replies: 12
Views: 1,332
Posted By Cr@zY^
Re: LAN #76

Depending on time off im sure i would be able to attend this :)
Forum: GameOn LANS - General GO LAN Chat 17-09-2008, 11:47 PM
Replies: 195
Views: 15,041
Posted By Cr@zY^
Forum: General Chat 12-07-2008, 01:13 PM
Replies: 18
Views: 729
Posted By Cr@zY^
Forum: General Chat 21-05-2008, 07:46 PM
Replies: 17
Views: 985
Posted By Cr@zY^
Re: Sorry Guys...

just come to lan and all the neg rep turns into abuse then love it happens to everyone
Forum: Comedy and Jokes 21-05-2008, 01:10 AM
Replies: 9
Views: 615
Posted By Cr@zY^
Re: Cowboy Logic

Denied :(
Forum: Counter-Strike 19-05-2008, 11:03 PM
Replies: 4
Views: 1,046
Posted By Cr@zY^
Re: my clans move

MEAT! i can haz?
Forum: Counter-Strike 17-05-2008, 01:34 AM
Replies: 4
Views: 1,046
Posted By Cr@zY^
my clans move

Hostile-gaming (Hostile!) Have now been picked up by the MGO Core89`

http://www.core89-networks.com/

With this move we have full lans paid for these include (i-series, central lan uk, lan79,)...
Forum: General Chat 17-05-2008, 01:13 AM
Replies: 38
Views: 1,036
Posted By Cr@zY^
Re: London Curry Night Anyone?

how was the night no pics :( ?
Forum: General Chat 17-05-2008, 12:50 AM
Replies: 34
Views: 1,250
Posted By Cr@zY^
Re: OK need some help to settle an argument.

i have no real idea :P im just guessing that getting 1-2-3-4-5-6 and then 7-8-9-10-11-12 would be the same odds as long as getting them in a random order doesn't matter otherwise that would heavily...
Forum: General Chat 15-05-2008, 12:13 AM
Replies: 38
Views: 1,036
Posted By Cr@zY^
Re: London Curry Night Anyone?

what is date and time exactly (well date anyway) and i think i could probs go
Forum: Films & Programs 14-05-2008, 06:10 PM
Replies: 1
Views: 417
Posted By Cr@zY^
bones (is a big spoiler)

Anyone seen the newest episode OMG OMG OMG OMG Booth gets shot at the end by that crazy fat bitch and then dr brennan does a sick throat reflex shot :) booth dont die :(
Forum: Counter-Strike 29-04-2008, 12:26 AM
Replies: 7
Views: 939
Posted By Cr@zY^
Was a gg we won 20-10 Securing top spot in our...

Was a gg we won 20-10 Securing top spot in our Edcssl group (waiting for result to process)


Next game is agiasnt anomaly a top eu team on form no team has got more than 4 rounds on them thus far...
Forum: Counter-Strike 28-04-2008, 05:57 AM
Replies: 7
Views: 939
Posted By Cr@zY^
we got a important game Agiasnt -[MoD]- tonight...

we got a important game Agiasnt -[MoD]- tonight for Edcssl division 1 if you wanna watch sourcetv will be on tommorow
Forum: General Chat 28-04-2008, 05:39 AM
Replies: 9
Views: 422
Posted By Cr@zY^
**** man :( looking forward to the pictures tho...

**** man :( looking forward to the pictures tho :):)
Forum: Cars & Bikes 27-04-2008, 05:27 PM
Replies: 48
Views: 3,182
Posted By Cr@zY^
got a 1.1 citreon saxo as my first car

got a 1.1 citreon saxo as my first car
Forum: Counter-Strike 27-04-2008, 04:23 AM
Replies: 7
Views: 939
Posted By Cr@zY^
time for CSS

ok time to revitalise css on the gameon forums. I know alot of people deteste this game *pardon my french*. But i love this game more than any other i still play a good 5 hours a day minimum.

Im...
Forum: GameOn LANS - General GO LAN Chat 27-04-2008, 04:12 AM
Replies: 15
Views: 1,327
Posted By Cr@zY^
lol i there was 60 lans before me but all i hear...

lol i there was 60 lans before me but all i hear is me me me :) am i that bad :) gotta go to next lan

Walls ? i dont need them i MAKE my own doors bitches


New desktop btw :) thx
Forum: Counter-Strike 24-04-2008, 03:53 AM
Replies: 11
Views: 1,207
Posted By Cr@zY^
When you first start out guns are the least of...

When you first start out guns are the least of your worries at buy area press "b" then "a" This will bring up the buy menu and auto buy weapons it will buy you a m4 armour and grenades if you have...
Forum: General Chat 24-04-2008, 03:48 AM
Replies: 163
Views: 5,744
Posted By Cr@zY^
That salad was discusting mrs olly warned me as...

That salad was discusting mrs olly warned me as well :(
I felt great tbh it took me 2 days to pass that mucho meato but it felt good had a bath afterwards and ready to go agian ? rib monday anyone ?
Forum: General Chat 22-04-2008, 04:07 AM
Replies: 163
Views: 5,744
Posted By Cr@zY^
the night was great success olly and roger...

the night was great success
olly and roger eating pirate ribs and monger shoving pork swords down his neck....its nais

I AM KING OF TEH MEATZ
Forum: General Chat 20-04-2008, 11:49 PM
Replies: 13
Views: 969
Posted By Cr@zY^
lol someone likes nex that is bad !

lol someone likes nex that is bad !
Forum: Off Topic Discussions 19-04-2008, 06:54 PM
Replies: 1
Views: 547
Posted By Cr@zY^
oh noes blak people listen to my convosations !

oh noes blak people listen to my convosations !
Forum: General Chat 18-04-2008, 10:19 PM
Replies: 163
Views: 5,744
Posted By Cr@zY^
any room at anyones inn for monday night ?

any room at anyones inn for monday night ?
Forum: GameGrin Website Content 18-04-2008, 06:36 PM
Replies: 31
Views: 5,327
Posted By Cr@zY^
Excelent job i remember playing serious sam 1...

Excelent job i remember playing serious sam 1 when i was about your age just run around smashing and blowing everything up how you got a full well worded reveiw is beyond me even now Keep it up :)
Showing results 1 to 25 of 425

 
Forum Jump

All times are GMT +1. The time now is 06:38 PM.


More on gaming

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
© 2016 GameOn Networking Ltd, T/A GameGrin